6/26/12

जीवन दिने सासु

हरेक जीवन दिने मानिस महान हुन्छन भने झन् एक महिलाले ५७ डेल अर्थात् २२ वटा हड्डी एकसाथ भांचिए बराबरको दर्द सहेर बच्चा जन्माएको हुन्छ। मेरो सासुले २ वटा जीवन दिनु भएको थियो एक मेरो श्रीमानलाई जन्माएर, अर्को आफ्नै छोरालाइ मेरो लागि जीवन साथीको रुपमा दिएर। शान्त स्वभाब, माया र ममताले भरी पूर्ण, क्षमाशिल, सार्हैनै सहनसिलताले भरिएकी सासुलाई कहिले साथी जस्तो लागेर अङालो हाल्न मन लाग्थ्यो, कहिले श्रद्धाले टाउको निउरन्थ्यो।

हामी महान नारी खोज्न बाहिर बाहिर डौडिन्छौ तर सार्है संघर्ष गरेर जीवन बिताएकी मेरो सासु मेरो आँखा अगाडिनै महान भएर उभिनु भएको छ। हुन त यि सब कुरा उहाले पढ्न पाउनु हुने छैन र मैले सामुन्ने भन्न पनि सक्ने छैन तर कुनै न कुनै रुपमा आभास पक्कै पाउनु हुनेछ। Wish you a very happy birthday Muma!!
हजुरको स्थान त्यहाँ हुने छ जहाँ मैले मेरो भगवानलाई राखेर पूजा गर्छु।

आमाको मुख हेर्ने दिनमा आफ्नो आमाको सम्झनामा केही अरुआमा सँग

1 comment:

Anonymous said...

Archanaji, It is nice to know that u respect to your mother in law as a goddess, but if u don't communicate in time or u show by your behavior in front of her how she could understand your feelings, so u should be able to tell her one way or another way how you love her.
Binod